Finnish Zörni Conversation!

Re: Finnish Zörni Conversation!

Postby Paribissee » Tue Jul 30, 2013 4:17 am

BokoJay wrote:
Tundris wrote:Mitä ihmettä o-o Onko näillä foorumeilla suomalaiset yhtäkkiä lisääntynyt kun olin muutaman kk jossaki huitelemassa! Jeejee kaikki mukaan vaan. Vihdoin oon päässyt taas parina viime päivänä pelaamaan Journeyta, tosin en saanut matkaa loppuun kummankaan kanssa nyyh. u-u Joo mut hello vaan kaikki

Wuuuut?
Tervetuloa takaisin!!! Kohta voidaankin perustaa toi Suomi eventti ihan oikeesti :lol:
Ja pitää varmaan rupee poistaa noita omia höpinöitä tästä topikista :oops: :lol:
Cool, toivottavasti tavataan jossain vaiheessa, Tundris!

Edit. Ja jos Tundris haluut järkkää treffit mun tai bissen tai molempien kanssa, niin eiköhän se järjesty :lol:
Ps. Oliko lento hommat ja glitchit miten hanskassa? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen...

Täällä on neljäskin suomalainen ilmeisesti eli kohta voidaan alkaa duunaa suomi eventtii :D :D :D
viewtopic.php?f=2&t=2074&p=10523#p10523
Huomasin vaan eilen kun toi wewd kijotti eilen toisessa postissa terve :shock:
Fayriel, ilivetowrite, CheekyD, Bokojay, Belana_Torres, troglodytes, Zerathine, Flokati, Dragondicer, Winterfuchs, ninj4lettuce, nightowlo, Tonton_Hazuki, hijackei, KitKatPurrpurr, Klowny, xoIncognitoLeo, lisasunny
Paribissee
Hardcore Fan

Postby Paribissee » Sun Aug 11, 2013 7:08 am

Mihin äijä on hävinny :? Haluisin pelaa sun kanssa taas ku kattelin just taas ton HL ja tuli ikävä meidän matkoja :)
Fayriel, ilivetowrite, CheekyD, Bokojay, Belana_Torres, troglodytes, Zerathine, Flokati, Dragondicer, Winterfuchs, ninj4lettuce, nightowlo, Tonton_Hazuki, hijackei, KitKatPurrpurr, Klowny, xoIncognitoLeo, lisasunny
Paribissee
Hardcore Fan

Postby Tundris » Fri Aug 16, 2013 4:11 am

Äbläb ja mulla on muutto Rovaniemelle ja yliopiston alkaminen ja sensellanen tässä alla. Mut kyllä se eventti varmaa joku vkonloppu onnistuis, emt saanko ton PS3:n mukaan <_<'' Pitäs muistaa käydä tsekkaamassa tää threaddi useemmin!

Lentäminen on hallussa ja glitchit erityisesti tokan Bridgen ja Sunken Cityn alueella melko tuttuja. Kolmantena tulee lumikenttä ja se maanalainen on vielä aika pahasti hakusessa ko eksyn siellä aina. XD
Image
Tundris

Postby Islienne » Mon Oct 28, 2013 4:05 am

Vähän tälleen myöhäsessä vaiheessa (aika uus pelaaja kun oon...) mutta hello fellow suomalaiset! :D Bokon kanssa ollaankin jo vähän kommunikoitu mutta muuten oon ollu aika näkymätön. Halusinpa kuiteski tulla tänneki moikkaamaan ku meitä suomalaisa näyttää olevan nii vähän täällä foorumilla
Image
I'm retiring my Islienne PSN account. Will travel under the name Siminur!
Islienne
Hardcore Fan

Postby wewd » Wed Oct 30, 2013 1:48 am

haha, suomalaisilla oma osasto :D
wewd

Postby Islienne » Wed Oct 30, 2013 2:42 am

BokoJay wrote:... Ja islienne toivottavasti törmätään jossain eventissä. Sä vissiinkin pelaat niitä jonkin verran kö?
Yritän ite pelaa pari eventtii /viikko ja mahdollisesti toinen olis toi Lauantai jatkossa...

Joo, aika lailla oon onnistunu olemaan paikalla jokases eventissä ainaki nyt parin viikon aikana, en tiiä miten tulevaisuudessa mut yritän kuiteski olla mukana edes parissa/viikko :)
Image
I'm retiring my Islienne PSN account. Will travel under the name Siminur!
Islienne
Hardcore Fan

Postby wewd » Mon Dec 16, 2013 8:34 am

BokoJay wrote:Wewd, cool nähä suakin täällä, vieläkö tulee pelailtua?

Aika vähiin on journeyn pelaaminen nyt jäänyt. No, tulihan sitä aikanaan jauhettua melko aktiivisesti :). Siirryin nyt myös PS4 aikaan ja tulin taas käymään tarkistamassa onko jotain juttua journeyn julkaisusta neloselle. Ja/tai lisätietoa firman tulevasta pelistä. Tosin on kolmonen vielä hallussa, nähtäväksi jää kuinka paljon tulee enää käytettyä...
wewd

Postby ElizaMistRaven » Mon Mar 20, 2017 7:40 am

Moi, mahtaako kukaan suomenkielinen koskaan enää vierailla täällä?

Olen uusi forumilla ja aika uusi itse pelinkin suhteen, en osaa mitään hienoa. Valkoinen kaapu on kyllä, ja monia punanuttuja olen opastanut löytämään kaikki symbolit, mutta siinä kaikki. Viisaammat on vieneet tandemlennoille ja coastingille ja glitceihin 3-4 kertaa, itse en ole oppinut oikeestaan muuta erityistä kuin dryclimbaamaan Towerin ylös asti ja face plantin - hah, se on niin hauska! :D

Olispa kiva, jos tänne piipahtaisi joku toinenkin suomalainen. Sitä odotellessa...

Menna aka ElizaMistRaven
ElizaMistRaven

Previous

Return to Finnish